اخبار روز | دانلود فیلم | دانلود سریال

دانلود سریال - دانلود فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال - فیلم کامل - سریال کامل

اخبار روز | دانلود فیلم | دانلود سریال

دانلود سریال - دانلود فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال - فیلم کامل - سریال کامل

نتیجه بازی پرسپولیس و لخویا قطر 2 خرداد 96 | گلها و خلاصه امروز

--------------------------------------------------------------------

نتیجه نهایی : پرسپولیس تهران 0 - لخویا قطر 0

بازی برگشت / سه شنبه 9 خرداد 96 / ساعت 23:30

--------------------------------------------------------------------

دانلود فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و لخویا قطر 2 خرداد 96
--------------------------------------------------------------------

دانلود فیلم حواشی بازی پرسپولیس و لخویا قطر 2 خرداد 96

دانلود فیلم صحبت های مهدی طارمی قبل از بازی با لخویا قطر
دانلود فیلم پرچم پرسپولیس روی صندلی های خالی آزادی پهن شد
دانلود فیلم زمین خوردن داور در جریان بازی امروز پرسپولیس و لخویا
فیلم پنالتی از دست رفته طارمی در بازی پرسپولیس و لخویا
--------------------------------------------------------------------


پرسپولیس 0 - لخویا 0؛ به قطر موکول شد

تیم فوتبال پرسپولیس با وجود ارائه یک بازی تهاجمی در استفاده از موقعیت هایش ناکام بود تا بدون گل مقابل حریف قطری متوقف شود.


به گزارش "ورزش‌سه"، پرسپولیس برای صعود به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان نیاز به گلزنی و شکست نخوردن در دیدار برگشت دارد.

 

 

استادیوم: آزادی                 

بدون تماشاگر (محرومیت)


داور: والنتی کوالنکو      

کمک داوران: مامور سعید قاسموف و حص الدین شادمونف

 

اخطار

 

اسماعیل محمد(57) از لخویا


پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان(علی علیپور 69)، فرشاد احمدزاه، سروش رفیعی(الوان زاده 90)، وحید امیری و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 


لخویای قطر:

 

قاسم برهان، محمد موسی، احمد یاسر، چیکو فلورز، خالد مفتاح، اسماعیل محمد، لوئیز جونیور، نام تائه هى، کریم بودیاف، علی حسن عفیف(محمد عبدالله 88)، یوسف مساکنی


شرح بازی:


پرسپولیس بیش از حریف در نیمه اول تحت تاثیر سکوهای خالی و محرومیت تماشاگرانش قرار گرفته بود تا نتواند بازی هجومی همیشگی خود را به نمایش بگذارد. با این حال آنها در نیمه دوم توانستند تا حدود زیادی به سبک همیشگی روی دروازه حریف خطرساز شوند. هرچند موقعیت های این تیم با تجمع مدافعان لخویا در پشت محوطه جریمه باعث شد تا آنها در ثبت موقعیت لازم ناکام بمانند. در دقایق پایانی اما این مهدی طارمی بود که با شگرد خاص خود توانست از یک فرصت خوب پنالتی تیمش را به دست بیاورد. با این حال او طبق پیش بینی ها نتوانست از این ضربه نیز سود ببرد و آن را به دستان دروازه لخویا کوبید تا بهترین فرصت این تیم از دست برود. در نهایت نیز در دقایق پایانی وحید امیری فرصت ایده آل دیگری را از دست داد تا نتیجه بدون گل پایان بخش این دیدار شود و همه چیز به بازی برگشت کشیده شود.

 

بازیکن برتر:


دروازه بان مراکشی الاصل لخویا در نیمه دوم مرد اول تیمش بود و توانست موقعیت های پرسپولیس را یکی بعد از دیگر مهار کند و سهم بسزایی در نتیجه بدون گل دو تیم به خود اختصاص دهد. قاسم برهان، ابتدا با مهار پنالتی و در ادامه مهار تک به تکی که می توانست تیر خلاص پرسپولیس به لخویا را ثبت کند، باعث شد تا لخویا به خواسته خود در تهران دست یابد.

 

اتفاق ویژه:


بازی بدون تماشاگر و سکوت عجیب سکوها باعث شد تا اینبار کسی علیه مهدی طارمی شعار ندهد. طارمی که پیش از این با از دست دادن پنالتی حساس سرخپوشان برابر الریان باعث شده بود سرنوشت صعود به شکل خطرناکی برای پرسپولیس پیش برود، در پایان بازی در واکنش به اعتراض آنها با "هیس" خبرساز شد. او اینبار هم در دقایق پایانی یک پنالتی به سود تیمش گرفت و خودش نیز اینبار البته بدون ریسک  نواخت که ضربه اش توسط برهان از دست رفت. سکوهای خالی از هوادار البته باعث شد تا اینبار کسی نسبت به این اتفاق واکنش نشان ندهد.

 

دقایق حساس

 

دقیقه 4: ارسال وحید امیری از سمت چپ پشت محوطه جریمه با ضربه سر ضرب فرشاد احمدزاده با اختلاف از بالای دروازه راهی بیرون شد.

دقیقه 5: ارسال حسین ماهینی نیز اینبار از سمت چپ در حالی که طارمی فرصت خوبی برای ضربه سر داشت با اختلاف کم راهی بیرون شد تا دومین فرصت سرخپوشان نیز از دست برود.

 

 

دقیقه 15: اولین حمله لخویا می توانست شرایط سختی برای پرسپولیس شکل دهد و شوت از پشت محوطه جریمه با برخورد به تیرک دروازه بیرانوند برگشت.

دقیقه 26: ضربه از پشت محوطه جریمه نام تائه هی که قصد داشت فنی دروازه بیرانوند را باز کند به راحتی در اختیار علیرضا بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 44: ارسال از سمت راست اینبار از سوی صادق محرمی در حالی که می رفت طارمی را در شش قدم صاحب توپ کند با خروج دروازه بان لخویا ناکام ماند.

دقیقه 46: اولین موقعیت در نیمه دوم در دقیقه اول شکل گرفت که دریبل دو طرفه صادق محرمی و در ادامه ارسال زمینی او با عبور از جلوی پای دو بازیکن در نهایت با ضربه طارمی نیز در آستانه دروازه خالی همراه نشد تا آه از نهاد پرسپولیسی ها بلند شود.

دقیقه 50: ارسال بلند روی دروازه لخویا که با اشتباه دروازه بان این تیم توپ را در شش قدم در اختیار مسلمان قرار داده بود با ضربه پای راست این بازیکن راهی به دروازه نیافت تا دومین خطر جدی پرسپولیس در نیمه دوم هم از دست برود.

 

 

دقیقه 54: در حالی که وحید امیری در فرصتی ایده آل با دروازه بان لخویا تک به تک شده بود با اعلام آفساید کمک داور حرکتش نیمه کاره ماند. تصاویر آهسته اما مشخص کرد که در زمان صاحب توپ شدن این بازیکن او در منطقه آفساید قرار نداشت.

دقیقه 55: ارسال از سمت چپ پرسپولیس از روی ضربه ایستگاهی اینبار به قصد دروازه را کیم تائه هی نواخت که در آستانه ورود به دروازه توسط بیرانوند راهی کرنر شد.

دقیقه 62: ارسال از سمت راست در حالی که پرسپولیسی ها در آفساید دچار اشتباه شده بودند، فرصت خوبی نصیب اسماعیل محمد کرد که کنترل ناقص کاپیتان لخویا در ادامه با خطای او روی بیرانوند همراه شد تا داور او را با کارت زرد جریمه کند.

دقیقه 62: ارسال از سمت راست در حالی که پرسپولیسی ها در آفساید دچار اشتباه شده بودند، فرصت خوبی نصیب چیکو فلورز کرد که کنترل ناقص کاپیتان لخویا در ادامه با خطای او روی بیرانوند همراه شد تا داور او را با کارت زرد جریمه کند.

دقیقه 82: ارسال از سمت چپ و روی پرتاب اوت وحید امیری، مهدی طارمی با زرنگی خاصی توانست از کاپیتان لخویا پنالتی گرفت.

دقیقه 83: مهدی طارمی با قرار گرفتن پشت این ضربه مامور نواختن پنالتی شد که اینبار سمت چپ دروازه لخویا را نشانه گرفت که قاسم عبدالحامد آن را مهار کرد.

دقیقه 87: ارسال زمینی مهدی طارمی اینبار با اشتباه مدافعان لخویا فرصت خوبی نصیب وحید امیری کرد که ضربه این بازیکن با واکنش فوق العاده دروازه بان راهی به دروازه نیافت و او از یک قدمی در این راه ناکام ماند.

دقیقه 87: توپ برگشتی از ضربه وحید امیری با دخالت علی علیپور که دروازه بان لخویا را تا بیرون محوطه جریمه به دنبال خود کشانده بود در نهایت با پاس او برای ماهینی همراه شد و ارسال این مدافع چپ در شش قدم و دهانه دروازه بدون گلر لخویا با ضربه سری ناقص راهی اوت شد.

 

 

در حاشیه:


* برگزاری بازی بدون حضور هوادار از جذابیت بازی بسیار کاسته بود.
* اولین موقعیت بازی توسط فرشاد احمدزاده از دست رفت و سپس مهدی طارمی بود که افسوس را روی صورت نیمکت نشینان پرسپولیس نشاند.
* تک موقعیت لخویا در این مسابقه ضربه ای بود که با یک شوت از راه دور به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد.
* تداخل وظایف سروش رفیعی و محسن مسلمان در این مسابقه همچنان به چشم می آمد.
* اگرچه داور ازبک قضاوت نسبتا خوبی داشت اما مربیان هر دو تیم روی برخی تصمیمات به او اعتراض داشتند.
* احسان علوان زاده که در لحظات پایانی جانشین سروش رفیعی شد با حرفه ای گری لخویا هرگز صاحب موقعیت نشد تا یک تعویض بی اثر برای پرسپولیس باشد.
* بعد از اعلام پنالتی روی مهدی طارمی کشمکشی بین فرشاد احمدزاده و یکی از بازیکنان حریف در گرفت که با وساطت سیدجلال حسینی خاتمه یافت.
* قاسم برهان دروازه بان قطر به جز آنکه موثرترین بازیکن میدان بود در وقت کشی هم سرآمد بازیکنان تیمش بود.


پیش بازی پرسپولیس و لخویا قطر


پرسپولیس در آزادیِ بی تماشاگر، به جنگ لخویا خواهد رفت. ورزشگاه آزادی خالی از تماشاگر است اما عاشقان با دل هایشان تیم را یاری خواهند کرد.

به گزارش طرفداری، از سری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در مرحله یک هشتم نهایی، دو تیم پرسپولیس تهران و لخویای قطر در ورزشگاه آزادی به میدان خواهند رفت.

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس - لخویا

سه شنبه 2 خرداد 1396 - ساعت 19:30


تهران - ورزشگاه آزادی

داوران: والنتین کوالنکو-مامور سعید قاسموف-حص الدین شادمونف-شرزود کاسیموف

پرسپولیس تهران به عنوان قهرمان لیگ برتر ایران در اولین دیدارش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا میزبان لخویای قطر، قهرمان لیگ ستارگان قطر خواهد بود. دیداری فردای دو تیم تحت تاثیر حکم AFC قرار گرفته است. حکمی که پرسپولیس را از داشتن تماشاگرانش در این بازی محروم می کند و قطعا سرخپوشان با نبود اصلی ترین یار خود در این بازی کار سختی را در پیش خواهند داشت.

دو تیم پرسپولیس و لخویا در لیگ قهرمانان آسیای سال 2015 نیز به مصاف هم رفتند که یک پیروزی برای هر کدام از تیم ها در دو بازی رقم خورد. پرسپولیس و لخویا در آن سال هم گروه بودند که اولین بازی دو تیم در تهران با پیروزی 3 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید و دومین دیدار دو تیم در قطر بود که لخویا موفق شد آن نتیجه را جبران کند و با نتیجه 3 بر 0 پرسپولیس را شکست دهد.

پرسپولیس در حالی پا به این مرحله از رقابت ها گذاشته است که تا آخرین هفته لیگ قهرمانان، حضورش با اما و اگر های زیادی همراه بود اما پیورزی مقتدرانه آنها در ورزشگاه آزادی برابر الوحده امارات از سویی و شکست ناباورانه الریان مقابل الهلال در خانه از سویی دیگر دست به دست هم داد تا پرسپولیس به عنوان تیم دوم گروه D به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

اما در گروه B لخویای قطر بسیار با اقتدار ظاهر شد و موفق شدند که یک هفته مانده به پایان رقابت ها، صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی، به عنوان تیم اول قطعی کنند. در گروه B این رقابت ها لخویا دو بازی با دیگر تیم ایرانی، یعنی استقلال خوزستان انجام داد که یک تساوی و یک پیروزی حاصل تلاش نماینده قطر مقابل نماینده ایران بود.


ترکیب پرسپولیس مقابل لخویا قطر اعلام شد


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش را برای دیدار با لخویا مشخص کرد.


به گزارش طرفداری، تیم پرسپولیس تهران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف لخویا قطر خواهد رفت.

برانکو ترکیب تیمش را مشخص کرد که به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، سید‌ جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، وحید امیری، مهدی طارمی


انتهای پیام/

منبع: ورزش 3، طرفداری


#فوتبال


بازنشر : http://mahramzean94.blogsky.com