اخبار روز | دانلود فیلم | دانلود سریال

دانلود سریال - دانلود فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال - فیلم کامل - سریال کامل

اخبار روز | دانلود فیلم | دانلود سریال

دانلود سریال - دانلود فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال - فیلم کامل - سریال کامل

زمان توزیع و انتشار شهرزاد 2 (فصل دوم شهرزاد)


روزنامه بانی فیلم: سریال شهرزاد 2 در روزهای پایانی بهار 96 توزیع می شود.


فصل دوم سریال شهرزاد که با کش و قوس فراوان به تولید می رسد قرار است بهار 96 روی آنتن برود تا از وعده صاحبان این پروژه که قول نوروز 96 را برای توزیع فصل دوم داده بود خیلی دور نشویم.


«شهرزاد 2» این روزها با حضور بازیگران اصلی در لوکیشن های مختلفش از جمله خانه بزرگ آقا و شهرک شهید محلاتی ادامه دارد و طبق برنامه ریزی تمام بازیگران تا امروز جلوی دوربین رفته اند. مصطفی زمانی، شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و پرویز فلاحی پور از جمله بازیگران اصلی این مجموعه هستند که این روزها در لوکیشن شهرک شهید محلاتی مقابل دوربین می روند. فیلمنامه سریال هم همچنان در حال نگارش است و گروه در تلاشند تا وقفه به وجود آمده در تولید را جبران کنند. در کنار برخی بازیگران فصل اول از جمله شهاب حسینی، پرویز فلاحی پور، مهدی سلطانی فر، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار و… بازیگران چهره دیگری نیز به این مجموعه اضافه شده اند که از آن جمله می توان به رضا کیانیان، آتنه فقیه نصیری، امیر جعفری، رویا نونهالی و… اشاره کرد.

فصل اول سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و سرمایه گذاری مشترک سیدمحمدهادی رضوی و محمد امامی سال گذشته در شبکه نمایش خانگی تولید شد و مخاطبان بسیاری پیدا کرد.

منبع: بانی فیلم

زمان ثبت نام و برگزاری کنکور سراسری 96-97 تجربی ریاضی انسانی


زمان شروع ثبت نام کنکور سراسری 96-97


ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 96 از روز سه شنبه 19 بهمن ماه 95 آغاز میشود.
مهلت ثبت نام کنکور سراسری 96-97

مهلت ثبت نام آزمون سراسری سال 96 از روز سه شنبه 19 بهمن 95 شروع تا پنجشنبه 28 بهمن 95 پایان می یابد.


دوره های پذیرش دانشجو کنکور سراسری 96-97


آزمون سراسری سال 96 به منظور پذیرش دانشجو برای دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و پردیس های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه های غیرانتفاعی، پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و همچنین کد رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

زمان انتشار و دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 96-97

دفترچه راهنمای ثبت نام (شماره 1 یک) آزمون سراسری سال 96 همزمان با شروع ثبت نام (سه شنبه 19 بهمن 95) منتشر خواهد شد.

زمان دقیق برگزاری کنکور سراسری 96-97

آزمون سراسری سال 96 در روزهای پنجشنبه 15 پانزدهم و جمعه 16 شانزدهم تیرماه 96 در حوزه های امتحانی برگزار خواهد شد.

زمان انتشار و توزیع کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96-97


کارت شرکت در آزمون سراسری سال 96 تمامی داوطلبان گروه های آزمایشی پنج گانه از روز یکشنبه 11 تیرماه 96 بر روی سایت منتشر میشود و داوطلبان از یکشنبه 11 یازدهم تا چهارشنبه 14 چهاردهم تیرماه 96 می توانند نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند. داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی متقاضی شوند برحسب مورد باید نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون گروه های آزمایشی دوم و یا سوم خود اقدام کنند.

نحوه برگزاری کنکور سراسری 96-97


آزمون سراسری سال 96 برای تمام گروه های آزمایشی پنج گانه در یک مرحله برگزار می شود و در یک جلسه به سوالات عمومی و اختصاصی پاسخ می دهند. مشاور عالی سازمان سنجش افزود: سوالات عمومی و اختصاصی برای تمامی داوطلبان به صورت تستی و چهارگزینه ای خواهد بود و سئوالات از کتب اعلام شده دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی که در دفترچه شماره یک آزمون به عنوان منابع طرح سوال اعلام می شود، طراحی می شود.


آدرس سایت (سامانه) دریافت کدهای سوابق تحصیلی کنکور سراسری 96-97


سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها: http://dipcode.medu.ir


قیمت (هزینه) ثبت نام در کنکور سراسری 96-97


20 هزار تومان برای دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) (برای همه داوطلبان)


500 تومان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه (اختیاری)


20 هزار تومان به ازای شرکت در گروه های آزمایشی دوم یا سوم (در صورت شرکت): منظور از ثبت‌نام در 2 یا 3 گروه آزمایشی بدین صورت است که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب یکی از گروه‌های آزمایشی (علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی یا علوم انسانی) به عنوان گروه آزمایشی اصلی در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود؛ به عبارت دیگر، هیچ داوطلبی نمی‌تواند به طور همزمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت نماید.


10 هزار و 200 تومان (در صورت علاقمندی به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی)


در رابطه با نحوه انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی، توضیحات لازم در دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) داده خواهد شد.


در رابطه با نحوه اعلام علاقه‌مندی به رشته‌های دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تهران، به اطلاع می‌رساند که در صورت اعلام رسمی وزارت آموزش و پرورش برای پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های فوق، موضوع در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون یا در زمان انتخاب رشته اطلاع‌رسانی خواهد شد.


منبع: مهر، سنجش

با 10 میلیون چه ماشینی بخرم؟


خبرآنلاین: در بازار یخ‌زده و رکودزده خودرو، با کمتر از 10 میلیون تومان هم می‌توان خودرو خرید.


در میان خودروهایی که نمایشگاه‌ها برای فروش گذاشته‌اند، خودروهایی هم یافت می‌شود که قیمت‌های مناسبی داشته باشند. در واقع خریدوفروش خودروهای کارکرده در بازار به علت قیمت پایینی که نسبت به نمونه‌های صف دارند، رونق بیشتری دارد.

یکی از خودروهایی که نمایشگاه‌داران برای فروش گذاشته‌اند، پژو 405 GLX مدل 1380 است که 10 میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروی دیگر، پژو ROA مدل 1385 است که فروشندگان، قیمت آن را 10 میلیون تومان اعلام کرده‌اند. همچنین قیمت یک پراید صندوق‌دار مدل 1386 حدود 10 میلیون تومان است.

در میان خودروهایی که در نمایشگاه‌ها دیده می‌شود، پروتون ویرا مدل 1382 نیز 10 میلیون تومان قیمت خورده است. سمند X7 مدل 1381 هم 10 میلیون تومان است. پراید هاچ‌بک مدل 1383 را نیز می‌توان با 10 میلیون تومان خرید. نیسان وانت زامیاد مدل 1379 هم 10 میلیون تومان قیمت دارد.

در همین حال، در بازار خودروهای دست‌دوم، تویوتا کرونا مدل 1992 با قیمت 10 میلیون تومان به فروش می‌رود. پژو 206 تیپ یک، مدل 1380 را نیز می‌توان با قیمت 10 میلیون تومان خرید.


منبع: خبرآنلاین

شرایط معافیت کفالت سربازی 95


خبرگزاری ایسنا: یکی از بیشترین سوالاتی که در مورد معافیت‌های سربازی مطرح می‌شود، شرایط بهره‌مندی از معافیت‌های کفالت است.


براساس قانون سربازی، شرط اصلی برای بهره‌مندی از معافیت‌های کفالت رسیدن به سن 18 سال تمام و نداشتن غیبت است و پس از آن نیز فرد متقاضی باید یگانه و تنها مراقب بالای 18 سال کفیل خود باشد، یعنی فرد  متقاضی کفالت باید تنها فرد ذکور پسر، برادر یا نوه بالای 18 سال برای خانواده باشد.

 منظور از نداشتن غیبت نیز این است که تمامی افراد ذکور که به سن 18 سال می‌رسند ‌باید وضعیت خدمت وظیفه عمومی خود را روشن کنند و در صورت عدم معرفی یا عدم حضور در زمان‌هایی که وظیفه عمومی تعیین می‌کند فرد وارد غیبت می‌شود.

همچنین افرادی که قبل از سن مشمولیت ترک تحصیل کرده یا در دوره متوسطه فارغ التحصیل شده‌اند باید پس از رسیدن به 18سالگی تمام، ظرف شش ماه  خود را به وظیفه عمومی معرفی کنند به عنوان مثال اگر فرد ذکوری با تاریخ تولد 1373/5/20 درسال 90 وقبل از آن در مقطع سوم راهنمایی ترک تحصیل کرده چنانچه ظرف مدت 6 ماه از تاریخ 1391/5/20 (ماه 18 سالگی تمام فرد) تا تاریخ 1391/11/20 خود را معرفی نکند وارد غیبت شده و به عنوان مشمول غایب تلقی می‌شود.

در حین تحصیل نیز می‌توان درخواست معافیت کفالت کرد و فرد مشمول با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل معتبر، رسیدگی به ادعای کفالتش انجام خواهد شد.

وجود برادر بیمار بالای 18 سال برای معافیت کفالت اگر چنانچه به تشخیص شورای پزشکی برادر بیمار قادر به سرپرستی و نگهداری مکفول نباشد مانع نبوده و در آن صورت تنها فرزند ذکور سالم بالای 18 سال می‌تواند درخواست معافیت کفالت کند.

منظور از مکفول نیز فردی است مشمول که برای سرپرستی و نگهداری وی از خدمت دوره ضرورت معاف می شود و  پدر، مادر، پدربزرگ، مادربزرگ، خواهر، برادر، همسر و فرزند جزو افرادی هستند که می‌توان کفیل آنها شد.


منبع: ایسنا

حداقل حقوق سال 96 کارگران اعلام شد | پایه حقوق 930 هزار تومان

حداقل حقوق سال 96 کارگران

ایسنا: با تصویب شورای عالی کار در آخرین جلسه دستمزد سال 1395، حداقل دستمزد کارگران و مشمولان قانون کار از 812 هزار تومان به 930 هزار تومان افزایش یافت.


اعضای شورای عالی کار در طولانی‌ترین نشست تعیین مزد، که به ریاست علی ربیعی - وزیر کار- برگزار شد، پس از  ثبت 13 ساعت چانه‌زنی مداوم و مذاکرات فشرده‌ی مزدی، سرانجام حداقل دستمزد سال آینده‌ی میلیون‌ها کارگر ایرانی و مشمول قانون کار چشم انتظار را، مشخص کردند.


بر این اساس، از فروردین سال آینده (1396)، حداقل دستمزد کارگران در فیش حقوقی با افزایش 14/5 درصدی اعمال خواهد شد.


افزایش 12 درصدی سایر سطوح مزدی برای حداقل‌بگیران به‌اضافه‌ی روزانه 6768 ریال، از دیگر مصوبات این جلسه بود.


بر این اساس، حداقل دستمزد روزانه از 270 هزار و 722 ریال در سال‌جاری به 310 هزار ریال در سال 96 افزایش پیدا کرد.


مصوبه‌ی افزایش 14/5 درصدی دستمزد سال 1396 طی روزهای آینده برای اجراء به ادارات کل کار و واحدهای مشمول قانون کار ابلاغ خواهد شد.



حداقل حقوق کارگران در سال 96

حداقل دستمزد کارگران در سال 96 با افزایش 14.5 درصدی به رقم 930 هزار تومان رسید، اما برای سایر سطوح افزایش 12 درصدی به اضافه روزانه 6768 ریال مورد تصویب شورایعالی کار قرار گرفت.


فارس: پس از 12 ساعت چانه‌زنی شرکای اجتماعی نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت بر سر افزایش دستمزد سال 96 کارگری در شورای عالی کار، توافق کردند و در نهایت حداقل دستمزد با افزایش 14.5 درصدی به رقم 930 تومانی رسید.


اما شورایعالی کار بر خلاف سال‌های گذشته برای سایر سطوح مصوبه دیگری داشت که بر مبنای آن، گروه‌های دیگر کارگری که بیش از حداقل دستمزد دریافت می‌کنند، افزایش 12 درصد اعمال شود؛ علاوه بر 12 درصد، سایر سطوح روزانه 6768 ریال افزایش دستمزد خواهند داشت.


با این حساب، شورایعالی کار به دنبال کاهش فاصله مزدی میان حداقل‌بگیران با سایر سطوح مصوبه دو بخشی داشت که بر مبنای آن سایر سطوح که بیش از حداقل‌بگیران دریافتی دارند، افزایش 12 درصدی داشته باشند.


طبق مصوبه شورایعالی کار، سایر سطوح مزدی از ابتدای سال 96 به میزان 12 درصد آخرین مزد (ثابت یا مبنا موضوع ماده 36 قانون کار) سال 95 به اضافه روزانه 6768 ریال (شش هزار و هفتصد و شصت و هشت ریال) افزایش می‌یابد.


تبصره: با اعمال افزایش این بند مزد شغل کارگران مشمول طرح‌های طبقه‌بندی مشاغل مصوب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز مزد ثابت سایر کارگران نباید از مبلغ روزانه 309977 ریال (سیصد و نه هزار و نهصد و هفتاد و هفت ریال) بند 1 کمتر باشد.


- نرخ پایه سنوات در سال 96 در مورد کارگران دارای قرارداد دائم و موقت مشمول قانون کار که دارای یکسال سابقه کار شده و یا یک سال از دریافت آخرین پایه (سنوات) آنان در همان کارگاه گذشته باشد، اعم از اینکه حق سنوات یا مزایای پایان کار خود را تسویه حساب کرده باشند یا خیر، روزانه 17000 ریال (هفده هزار ریال) تعیین شد.


- نرخ پایه (سنوات) کارگران مشمول طرح‌های طبقه‌بندی مشاغل برای گروه یک مبلغ مذکور و سقف آن در گروه 20 مبلغ 22600 ریال همانند سال گذشته خواهد بود و برای سایر گروه‌ها بر اساس جدول اعلامی اداره کل روابط کار و جبران خدمت اقدام خواهد شد.


- به کارگران فصلی به نسبت مدت کارکردشان در سال 95، میزان مقرر در این بند یا تبصره یک آن حسب مورد تعلق می گیرد.


- مبلغ کمک هزینه اقلام مصرفی خانوار به عنوان مزایای رفاهی و انگیزه‌ای موضوع تبصره 3 ماده 36 قانون کار ماهیانه 1.100.000 ریال بدون تغییر همانند سال 95 توسط کارفرمایان پرداخت خواهد شد.


در این نشست مهم علی ربیعی، وزیر تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی، معاونان وزرای اقتصاد و صنعت حضور به همراه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی حضور داشتند.


منبع: ایسنا، فارس

تاریخ دقیق شروع اعتکاف 96 | زمان ثبت نام اعتکاف 96

تاریخ دقیق شروع اعتکاف 96 | زمان ثبت نام اعتکاف 96


مهم‌ترین ایام برای اعتکاف روزهای سپید (ایام البیض) (یعنی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم رجب) و یا ده روز آخر ماه رمضان است.


زمان و تاریخ دقیق شروع اعتکاف سال 96 مصادف با 13 رجب 1438 (ولادت امام علی ع) در تاریخ 22 فروردین 96 میباشد.


زمان و نحوه ثبت نام از متقاضیان شرکت در مراسم اعتکاف 96 حرم امام رضا (ع) در مسجد جامع گوهرشاد مشهد و 6 مسجد دیگر تحت پوشش حرم مظهر رضوی به شرح ذیل اعلام می گردد:

ثبت نام اوّلیه از تاریخ 1395/12/14 لغایت 1395/12/20 و از طریق سایت www.aqr.ir انجام خواهد شد.


همچنین می توانید با ارسال عدد 8 به سامانه پیامک 30000008 ثبت نام نمایید.


امسال علاوه بر ثبت نام برای مسجد گوهرشاد برای شش مسجد دیگر تحت پوشش حرم مظهر رضوی از طریق همین سایت ثبت نام می شود.


مساجد تحت پوشش حرم  مطهر رضوی (مسجد صدیقیها، مسجد مصلی، مسجد ملا هاشم، مسجد خواجه ربیع، احمد آباد، مسجد امام خمینی ره)


با توجه به پیش بینی کثرت متقاضیان، پذیرفته شدگان از طریق قرعه کشی مشخص و اسامی آنان در تاریخ 1395/12/23 فقط از طریق همین سایت و ارسال پیام کوتاه اعلام خواهد شد.


باتوجه به عملیات ساختمانی تحکیم و مقاوم سازی ثبت نام در ظرفیت محدودی می باشد.


متقاضیانی که در سنوات قبل پذیرفته شده و به هر دلیل در مراسم شرکت نکرده اند حق شرکت در مراسم را ندارند.


متقاضیان بایستی کلّیه شرایط اعلام شده در هنگام ثبت نام را دقیقاً مطالعه و رعایت نمایند در غیر این صورت امکان حضور در مراسم را نخواهند داشت.


منبع: تقویم ایران، سایت اعتکاف حرم

تعداد شرکت کنندگان کنکور 96 سراسری | تجربی ریاضی انسانی

تعداد شرکت کنندگان کنکور 96 سراسری / 928 هزار نفر / تجربی ریاضی انسانی


خبرگزاری ایرنا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: 928 هزار داوطلب در کنکور سراسری امسال ثبت نام کردند.

 
حسین توکلی روز پنجشنبه گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 1396 از روز سه شنبه 19 بهمن ماه 95 از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده در روز یکشنبه اول اسفندماه 95 پایان پذیرفت.

وی افزود: در تاریخ مقرر ثبت نام از 19 بهمن 95 تا اول اسفند 95 تعداد 881 هزار و 644 داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری سال 96 ثبت نام کردند و از داوطلبانی که به علت عدم دریافت کد سوابق تحصیلی و یا به هر دلیل دیگر در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال 96 نشده بودند، ثبت نام از روز یکشنبه 15 اسفند 95 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز چهارشنبه 18 اسفند 95 پایان پذیرفت.

توکلی گفت: بر اساس آمار اولیه تعداد 46 هزار و 430 داوطلب در این مرحله ثبت نام کردند.

با توجه به آمار ثبت نام کنندگان در تاریخ مقرر ثبت نام که 881 هزار و 644 نفر است و آمار اولیه گزارش شده مرحله ثبت نام مجدد که 46 هزار و 430 نفر گزارش شده ، بر این اساس آمار اولیه ثبت نام کنندگان در آزمون سراسری سال 1396 جمعا 928 هزار و 74 نفر است.

به گفته وی، آمار نهایی کل داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون سراسری سال 1396 متعاقبا اعلام خواهد شد. در ضمن تمامی داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند در صورت تمایل می توانستند از روز یکشنبه 15 اسفند 95 تا روز چهارشنبه 18 اسفند 95 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات مذکور اقدام کنند که این مرحله ویرایش اطلاعات نیز پایان پذیرفت.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده ، آزمون سراسری سال 1396 در روزهای پنجشنبه 15 و جمعه 16 تیرماه 96 در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.


منبع: ایرنا

برنامه امتحانات نهایی خرداد 96 | پیش دانشگاهی و سوم دبیرستان

-------------------------

برنامه امتحان نهایی خرداد 96 پیش دانشگاهی نظری

روز و تاریخ امتحان 8 صبح
ریاضی و فیزیک علوم تجربی ادبیات و علوم انسانی علوم و معارف اسلامی هنر
چهارشنبه 1396/03/03 معارف اسلامی معارف اسلامی معارف اسلامی معارف اسلامی معارف اسلامی
شنبه 1396/03/06 حساب دیفرانسیل و انتگرال زیست شناسی عربی ادبیات عرب سیر هنر در تاریخ
دوشنبه 1396/03/08 زبان فارسی زبان فارسی زبان فارسی زبان فارسی زبان فارسی
چهارشنبه 1396/03/10 فیزیک فیزیک ادبیات فارسی فقه و اصول

آشنایی با میراث فرهنگی

هنری ایران

برنامه امتحانات نهایی خرداد 96 سوم دبیرستان نظری

روز و تاریخ امتحان 8 صبح
ریاضی و فیزیک علوم تجربی ادبیات و علوم انسانی علوم و معارف اسلامی
سه شنبه 1396/03/02 تعلیمات دینی و قرآن (3)
تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3)
پنج شنبه 1396/03/04 جبر و احتمال ریاضی (3) ادبیات فارسی تخصصی ادبیات فارسی تخصصی
یک شنبه 1396/03/07 فیزیک (3) و آزمایشگاه فیزیک (3) و آزمایشگاه فلسفه و منطق فلسفه و منطق
سه شنبه 1396/03/09 ادبیات فارسی (3) ادبیات فارسی (3) ریاضی ریاضی
پنج شنبه 1396/03/11 زبان خارجی (3) زبان خارجی (3) زبان خارجی (3) زبان خارجی (3)
شنبه 1396/03/13 شیمی (3) و آزمایشگاه شیمی (3) و آزمایشگاه تاریخ ایران و جهان (2) تاریخ اسلام (2)
سه شنبه 1396/03/16 هندسه (2) زمین شناسی عربی (3) ویژه رشته انسانی عربی (3) ویژه رشته معارف
پنجشنبه 1396/03/18 - - جغرافیا (2) تفسیر و علوم قرآنی (2)
شنبه 1396/03/20 حسابان زیست شناسی (2) و آزمایشگاه زبان فارسی تخصصی زبان فارسی تخصصی
دوشنبه 1396/03/22 عربی (3) عربی (3) آرایه های ادبی اخلاق (2)
پنج شنبه 1396/03/25 زبان فارسی (3) زبان فارسی (3) جامعه شناسی (2) جامعه شناسی (2)

برنامه امتحان نهایی خرداد 96 سوم متوسطه رشته های فنی حرفه ای زمینه صنعت

روز و تاریخ امتحان 8 صبح
زمینه صنعت
الکترونیک الکتروتکنیک الکترونیک و مخابرات دریایی مکانیک موتورهای دریایی ناوبری ساختمان نقشه برداری
سه شنبه 1396/03/02 تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3)
پنج شنبه 1396/03/04 الکترونیک عمومی (2) ماشین های الکتریکی AC مبانی برق (2) مبانی هیدرولیک صنعتی هواشناسی ایستایی ساختمان کارگاه محاسبه و ترسیم (2)
یک شنبه 1396/03/07 ریاضی (3) ریاضی (3) ریاضی (3) ریاضی (3) ریاضی (3) ریاضی (3) ریاضی (3)
سه شنبه 1396/03/09 مبانی مخابرات و رادیو ماشین های الکتریکی DC مبانی مخابرات و رادیو محیط زیست دریایی زبان تخصصی فناوری ساختمان های بتنی روش های تعیین موقعیت
پنج شنبه 1396/03/11 مدارهای الکتریکی مدارهای الکتریکی فیزیک (2) استاتیک و دینامیک مقدماتی مبانی رادار و وسایل کمک ناوبری فناوری ساختمان های فلزی نقشه برداری عمومی

برنامه امتحانات نهایی خرداد 96 سوم متوسطه رشته های فنی حرفه ای زمینه صنعت

روز و تاریخ امتحان 8 صبح
زمینه صنعت
چاپ تاسیسات صنایع چوب و کاغذ مکانیک خودرو ساخت و تولید نقشه کشی عمومی صنایع فلزی
سه شنبه 1396/03/02 تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3)
پنج شنبه 1396/03/04 مواد شناسی تاسیسات برودتی خواص مکانیکی و فیزیکی چوب رسم فنی تخصصی رسم فنی تخصصی هندسه ترسیمی رسم فنی تخصصی
یک شنبه 1396/03/07 ریاضی (3) ریاضی (3) ریاضی (3) ریاضی (3) ریاضی (3) ریاضی (3) ریاضی (3)
سه شنبه 1396/03/09 فن آوری چاپ نقشه کشی تاسیسات تکنولوژی سازه های چوبی اجزاء ماشین اجزاء ماشین نقشه کشی (2) اجزاء ماشین
پنج شنبه 1396/03/11 محاسبات فنی تخصصی تاسیسات حرارتی محاسبات فنی (2) صنایع چوب محاسبات فنی (2) محاسبات فنی (2) محاسبات فنی (2) محاسبات فنی تخصصی

برنامه امتحان نهایی خرداد 96 سوم کاردانش

روز

و تاریخ

امتحان 

شروع امتحانات : ٨ صبح


 زمینه ی صنعت

سرامیک

متالورژی

صنایع نساجی

 صنایع شیمیایی

 معدن

سه شنبه 1396/03/02 تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3)
پنج شنبه 1396/03/04 شکل دادن و پخت سرامیک ها رسم مدل و قالب بافندگی شیمی تجزیه (1) فرآوری مواد معدنی
یک شنبه1396/03/07 ریاضی (3) ریاضی (3) ریاضی (3) ریاضی (3) ریاضی (3)
سه شنبه 1396/03/09 ماشین آلات سرامیک اصول متالوژی ریخته گری تاسیسات نساجی عملیات دستگاهی در صنایع اکتشاف معدن
پنج شنبه 1396/03/11 محاسبات در سرامیک محاسبات فنی تخصصی چاپ و تکمیل نساجی فرآیندهای شیمیایی فیزیک (2)

برنامه امتحانات نهایی خرداد 96 سوم کاردانش

 

روز 

و تاریخ

امتحان 

شروع امتحانات : ٨ صبح

زمینه ی خدمات

 زمینه ی کشاورزی

حسابداری بازرگانی

طراحی و دوخت

کامپیوتر

تربیت بدنی

مدیریت خانواده

صنایع غذایی

سه شنبه 1396/03/02 تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3)
پنج شنبه 1396/03/04 اصول حسابداری (2) الگو (2) بانک اطلاعاتی جدول مسابقات ورزشی خانواده در اسلام اصول کنترل کیفیت
یک شنبه1396/03/07 حسابداری شرکت ها (مقدماتی) تاریخ هنر جهان ریاضی (3) تغذیه و بهداشت مواد غذایی روان شناسی رشد اصول تغذیه
سه شنبه 1396/03/09 مفاهیم و روش های آماری (2) الیاف نساجی زبان تخصصی شناخت تاسیسات و اماکن ورزشی حقوق خانواده در اسلام بهداشت و ایمنی کار در کارخانجات مواد غذایی
پنج شنبه 1396/03/11 حسابداری صنعتی مقدماتی طراحی اندام و لباس شبکه های کامپیوتری فیزیولوزی (1) بهداشت خانواده سردخانه و انبار

برنامه امتحانات نهایی خرداد 96 سوم متوسطه رشته های فنی حرفه ای زمینه خدمات

روز 

و تاریخ

امتحان 

شروع امتحانات : ٨ صبح

 زمینه ی خدمات

گرافیک

نقشه کشی معماری

مرمت آثار فرهنگی

سینما

 پشتیبانی صحنه

کودکیاری

سه شنبه 1396/03/02 تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3) تعلیمات دینی و قرآن (3)
پنج شنبه 1396/03/04 طراحی (2) عناصر و جزییات پیشینه و سیر تحول مواد معدنی کارگاه نگارش (2) حجم شناسی بهداشت روانی
یک شنبه1396/03/07 تاریخ هنر جهان متره و برآورد تاریخ هنر جهان مبانی زیبا شناسی و درک تصویر تاریخ هنر جهان تغذیه و بهداشت مواد غذایی
سه شنبه 1396/03/09 مبانی تصویر سازی آشنایی با بناهای تاریخی فرسایش و پوسیدگی مواد معدنی تاریخ هنر ایران طراحی تخصصی بیماریهای شایع کودکان
پنج شنبه 1396/03/11 علم مناظر و مرایا تاسیسات ساختمان پیشینه و مبانی نظری مرمت تاریخ سینما نقشه کشی (1) فعالیت های آموزشی پیش دبستانی
شنبه 1396/03/13 - - - تحلیل فیلم - -

آیا تاریخ امتحانات خرداد 96 مدارس تغییر میکند؟

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امتحانات پایانی مدارس تغییر زمان ندارد، گفت: «انتخابات ریاست جمهوری» و «ماه رمضان» هیچ تغییر زمانی در امتحانات خرداد 96 ایجاد نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت 96، آیا تغییری در برنامه زمانی امتحانات مدارس رخ خواهد داد؟»، اظهار داشت: امتحانات مدارس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی دارد.

وی افزود: مطابق برنامه، دانش‌آموزان تا پایان اردیبهشت ماه در مدارس حضور خواهند داشت و امتحانات از ابتدای خردادماه مطابق برنامه برگزار می‌شود.

عمادی تأکید کرد: هیچ تغییر و جا به جایی در برگزاری امتحانات پایانی دانش‌آموزان در خردادماه ایجاد نخواهد شد.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه «با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با امتحانات خردادماه دانش‌آموزان، آیا در این خصوص هم تغییر زمانی را شاهد نخواهیم بود؟» گفت: خیر، برگزاری امتحانات پایانی دانش‌آموزان با ماه مبارک رمضان منافاتی ندارد.

وی افزود: تمام مسلمانان در ماه رمضان هم به کار و پیشه خود می‌پردازند و هم با روزه گرفتن عبادت می‌کنند، لذا دانش‌آموزان هم در ماه رمضان برای حضور در امتحانات پایانی خردادماه مشکلی نخواهند داشت.

عمادی تصریح کرد: هیچ برنامه امتحانی در آموزش و پرورش اعم از نهایی، هماهنگ و داخلی تحت تأثیر «انتخابات ریاست جمهوری» و «ماه مبارک رمضان» در سال 96 تغییر و جابه‌جایی نخواهد داشت.


انتهای پیام/

منبع: فارس