اخبار روز | دانلود فیلم | دانلود سریال

دانلود سریال - دانلود فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال - فیلم کامل - سریال کامل

اخبار روز | دانلود فیلم | دانلود سریال

دانلود سریال - دانلود فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال - فیلم کامل - سریال کامل

نتیجه فوتبال ساحلی ایران و سوئیس 15 اردیبهشت 96 | گلها و خلاصه بازی

--------------------------------------------------------------------------------
نتیجه نهایی : فوتبال ساحلی ایران 4 - فوتبال ساحلی سوئیس 3
صعود تیم ملی ایران به نیمه نهایی / تاهیتی رقیب بعدی
--------------------------------------------------------------------------------

دانلود فیلم خلاصه فوتبال ساحلی ایران 4-3 سوئیس
--------------------------------------------------------------------------------

دانلود فیلم گلهای فوتبال ساحلی ایران 4-3 سوئیس

--------------------------------------------------------------------------------

جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 باهاما؛ ایران 4 - 3 سوییس


در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 به میزبانی کشور باهاما، تیم ملی ایران به مصاف تیم قدرتمند سوییس رفت.


تایم اول

به گزارش طرفداری، بازی در تایم اول خیلی سرعتی شروع شد و پیمان حسینی و دروازه بان سوییس هر کدام یکی دو مرتبه عکس العمل مناسب نشان دادند ولی این تیم ایران بود که نخستین گل این مسابقه را به ثمر رساند؛ در حالی که 8 دقیقه به پایان زمان اول مسابقه باقی مانده بود، محمد احمدزاده، با یک برگردان زیبا دروازه تیم سوییس را گشود تا تیم ایران با یک روند خوب بازی را شروع کرده باشد. در ادامه عبداللهی مانع از زدن قیچی برگردان بازیکن شماره 11 سوییس شد تا ضربه آزادی مستقیم نصیب گلن هادل شود، اما این حسینی بود که این بازیکن را ناکام گذاشت و با یک دست شوت محکم او را مهار کرد. در ادامه بازی بیشتر درگیرانه بود و تیم ایران در این زمان 12 دقیقه برتری نسبی بر سوییس داشت.


تایم دوم


باز هم شروعی طوفانی برای تیم ملی ایران و باز هم کاپیتان احمد زاده با شروع تایم دوم، روی یک توپ ارسالی از نقطه کرنر، احمدزاده، گلزن نخست کشورمان در این مسابقه با یک ضربه والی اختلاف را به دو گل رساند؛ در ادامه سوییس این شانس را داشت که اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه بازیکن تیم سوییس از فاصله ای نزدیک را پیمان حسینی برگشت داد، اما درست یک دقیقه بعد، همین اتفاق تکرار شد و این بار استانکوویچ با تجربه موفق شد دروازه تیم ایران را باز کند؛ بعد از این گل خیلی طول نکشید که سوییس باز هم روی یک ضد حمله موفق با ضربه برگردان دروازه حسینی را باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه بازی متعادل دنبال می شد حتی ایران تیر دروازه حریف اروپایی اش را نیز به لرزه در آورد، اما این استانکوویچ بود که با یک ضربه برگردان توپ را به هادل رساند تا او بار دیگر دروازه این را باز کرده تا مثل بازی برابر ایتالیا، بازی ای را که با دو گل اختلاف پیش بودیم، در انتهای تایم دوم، بازنده به زمان استراحت برویم!

تایم سوم


در زمان سوم بازی فوق العاده درگیرانه و بدون موقعیت خاصی دنبال شد؛ تیم ایران سعی به جبران گل عقب افتاده داشت و سوییس نیز سعی به کنترل بازی و ندادن موقعیت به تیم ملی ایران و تا حدود زیادی نیز در این امر موفق بود، اما در حالی که تنها 57 ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود، علی ناظم با یک شوت دیدنی بازی را به تساوی و وقت های اضافه کشاند.


وقت اضافه


سه سوپرسیو پیاپی از پیمان حسینی، برای شوت دیدنی محمدعلی مختاری کافی بود، تا در فاصله 50 ثانیه به پایان بازی ایران با یک کامبک فوق العاده، بازی را با نتیجه 4 - 3 به سود خودش پایان دهد و با حذف نایب قهرمان اروپا به جمع 4 تیم برتر دنیا راه پیدا کند.


پیش بازی فوتبال ساحلی ایران و سوئیس

جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 باهاما


مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 که در کشور باهاما برگزار می‌شود فردا آغاز می‌شود و ملی‌پوشان فوتبال ساحلی کشورمان با تیم اول گروه اول یعنی سوئیس رو‌به‌رو می‌شوند.

به گزارش خبرورزشی، ملی‌پوشان ایران در نخستین بازی خود موفق به شکست 3 بر 2 مکزیک شدند. در بازی دوم ایران علی‌رغم برتری در دو وقت اول مقابل ایتالیا، در نهایت 5 بر 4 شکست خورد در بازی سوم هم با نتیجه 6 بر 5 در ضربات پنالتی نیجریه را شکست داد تا به عنوان تیم دوم پس از ایتالیا راهی مرحله بعد شود.

سوئیس چگونه حریف ایران شد

سوئیس که از ساعت 3 بامداد فردا باید با ایران برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی روبه‌رو شود، در مرحله گروهی با کسب سه پیروزی صدرنشین گروه اول شد. سوئیس در دیدار اول خود 3 بر 2 باهاما میزبان رقابت‌ها را شکست داد. در دیدار دوم خود 9 بر 5 اکوادور را از پیش رو برداشت و در بازی سوم هم با نتیجه 9 بر 7 سنگال را در ضربات پنالتی شکست داد.

حذف میزبان و آسیایی‌ها

با پایان مرحله گروهی، چهره تیم‌های صعودکننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد که حذف باهاما میزبان رقابت‌ها و دو تیم آسیایی ژاپن و امارات از نکات قابل توجه این پیکارها بود. بدین ترتیب از گروه اول تیم‌های سوئیس و سنگال از گروه دوم تیم‌های ایتالیا و ایران از گروه سوم تیم‌های پاراگوئه و پرتغال و از  گروه چهارم تیم‌های برزیل و تاهیتی راهی مرحله بعد شدند.

برنامه مرحله یک‌چهارم نهایی

تیم کشورمان در شرایطی بامداد فردا به مصاف سوئیس می‌رود که مسیر همواری تا رسیدن به فینال دارد و در صورت غلبه بر این تیم در مرحله نیمه‌نهایی با برنده بازی پاراگوئه یا تاهیتی روبه‌رو می‌شود برنامه بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی به شرح زیر است:

پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 96

24:00: پاراگوئه - تاهیتی

جمعه 15 اردیبهشت 96

2:00: برزیل - پاراگوئه

3:00: ایران - سوئیس

5:00: ایتالیا - سنگال


انتهای پیام/

منبع: ورزش 3، طرفداری


بازنشر : http://mahramzean94.blogsky.com