اخبار روز | دانلود فیلم | دانلود سریال

دانلود سریال - دانلود فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال - فیلم کامل - سریال کامل

اخبار روز | دانلود فیلم | دانلود سریال

دانلود سریال - دانلود فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال - فیلم کامل - سریال کامل

زمان اعلام نتایج امتحان نهایی خرداد 95 + میانگین نمرات


رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان تا پایان خرداد 95 اعلام می شود گفت: وضعیت تصحیح برگه ها تاکنون حکایت از آن دارد که وضعیت قبولی نسبت به سال گذشته بهتر است.


خبرگزاری میزان: عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که نتایج قطعی امتحانات نهایی خرداد ماه دانش آموزان چه زمانی اعلام می شود، اظهار کرد: هنوز تمام استانها نتایج امتحانات نهایی را اعلام نکرده اند و به طور طبیعی تا 10 روز پس از پایان آخرین امتحان (18خرداد) یعنی اول تیر 95 برای اعلام نتایج نهایی فرصت دارند.

وی افزود: پس از اعلام نتایج نهایی امتحانات دانش آموزان می توانند نسبت به نمرات خود اعتراض کنند و یک هفته پس از ثبت اعتراضات دانش آموزان و بررسی مجدد برگه های امتحانی،‌ کارنامه ها صادر شده و دانش آموزان فارغ التحصیل می شوند.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از اعلام قطعی نتایج امتحانات نهایی،‌ در این مرکز کار تحلیل نمرات دانش آموزان را آغاز می کنیم و نتایج به دست آمده را برای تصمیم گیری های کلان درنظام آموزشی کشور در اختیار استانهای مختلف قرار می دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت میانگین نمرات دانش آموزان و قبولی آنها در امتحانات نهایی خرداد 95 تا به امروز چگونه بوده است ،گفت: تصحیح برگه های امتحانی تاکنون حکایت از آن دارد که وضعیت نمرات بهتر از سال گذشته بوده است به گونه ای که درسال گذشته میانگین نمرات دانش آموزان 11.5 بود و امسال به حدود 12.5 رسیده است.


انتهای پیام/

زمان اعلام نتایج امتحان نهایی خرداد 95 + میانگین نمرات

منبع: میزان


بازنشر : http://mahramzean94.blogsky.com