اخبار روز | دانلود فیلم | دانلود سریال

دانلود سریال - دانلود فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال - فیلم کامل - سریال کامل

اخبار روز | دانلود فیلم | دانلود سریال

دانلود سریال - دانلود فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال - فیلم کامل - سریال کامل

زمان شروع سری جدید شب کوک در سال 95 | فصل دوم



بابایی مجری و کارگردان هنری برنامه «شب کوک» میگوید «شب کوک» را نزدیک به سه سال و نیم پیش به شبکه نسیم ارائه کرده بودم که در نهایت اردیبهشت سال ۹۴ مدیران شبکه نسیم با آن موافقت کردند. برای ساخت «شب کوک» از همان اردیبهشت اقدام کردیم. درابتدا ساخت دکور و انتخاب داوران انجام شد.

وی ادامه داد: برای انتخاب داوران یک لیست ۲۰ نفره را پیش رو داشتیم. البته تأکید خودم نیز بنا بر حضور سه داوری بود که با برنامه همکاری کردند، یعنی آقایان آسرایی، یغمایی و حیدری. در ادامه هم آقای برنجان که خود از کارشناسان دفتر موسیقی است به جمع داوران اضافه شد.

بابایی از آغاز ساخت فصل جدید «شب کوک» خبر داد و گفت :

ساخت فصل دوم برنامه از ۱۴ فروردین آغاز خواهد شد. فراخوان این فصل از طریق اپلیکیشن تلفن همراه، ویدئوهای علاقه مندان را دریافت می‌کند. تا کنون نزدیک به ۶۰ الی ۷۰ هزار ویدئو به دستمان رسیده است که باید همگی دیده شوند. همچنین یک وقفه دو ماهه در پیش تولید داریم. علت آن هم ساخت دکور، کارها و تنظیم موسیقی و … است

وی ادامه داد: پخش فصل دوم «شب کوک» از خرداد آغاز می شود. در این فصل مردم با دیدن دکور برنامه شگفت زده خواهند شد. دکور این سری «شب کوک» نقطه قوت آن است. به علاوه سه الی چهار آیتم جدید به برنامه اضافه خواهد شد. تماشاچیان نیز همچنان در استودیوی برنامه حضور دارند. حتی تعداد آنها بیشتر هم می شود.

انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری جوان


بازنشر : http://mahramzean94.blogsky.com