اخبار روز | دانلود فیلم | دانلود سریال

دانلود سریال - دانلود فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال - فیلم کامل - سریال کامل

اخبار روز | دانلود فیلم | دانلود سریال

دانلود سریال - دانلود فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال - فیلم کامل - سریال کامل

زمان ثبت نام کلاس اولی ها در سال 95 | زمان ثبت نام اول دبستان 95

زمان ثبت نام کلاس اولی ها در سال 95 | زمان ثبت نام اول دبستان 95


علی زرافشان رئیس ستاد ثبت نام و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش در خصوص ثبت نام کلاس اولی ها گفت: از اول خرداد 95 ثبت نام این دانش آموزان آغاز می شود.

کلاس اولی ها از اول خرداد ثبت نام میشوند

رئیس ستاد ثبت نام  ادامه داد: دستورالعمل ثبت نام کلاس اول به آموزش و پرورش سراسر کشور ارسال شده و از اول خرداد ماه بر اساس دستورالعمل ثبت نام انجام می شود.


زرافشان عنوان کرد: دانش آموزان کلاس اول چنانچه پرونده سلامت نداشته باشند ابتدا باید به مراکز سنجشی که معرفی شده مراجعه کنند و سپس با تکمیل پرونده سلامت ثبت نام خود را انجام دهند.


رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش اظهار کرد: خوشبختانه در آموزش و پروش طرح سنجش در دو پایه پیش دبستانی و اول دبستان انجام شد و به همین خاطر بخش عمده ای از دانش آموزان کلاس اول پرونده سلامت تکمیل شده دارند.
تست سلامت ، ثبت نام کلاس اولی ها ، شرایط ثبت نام کلاس اولی ها
وی با بیان اینکه پرونده سلامت یک بار تکمیل می شود، گفت: افرادی که پرونده سلامت آنها در دوره پیش دبستان تکمیل شده نیازی به تکمیل مجدد پرونده در سال اول دبستان ندارند.
 
زرافشان عنوان کرد: با توجه به پرونده سلامت ناهنجاری ها و مشکلات دانش آموزان نظیر نوع یادگیری، اختلالات جسمی و ... مشخص شده، بنابراین شناخت تدابیر لازم از سوی مدارس انجام می شود.
 
رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش در خصوص نحوه ثبت نام و تغییرات آن در سایر پایه ها اظهار کرد: با توجه به اینکه پایه دهم برای اولین بار امسال در آموزش و پرورش اجرایی می شود تغییراتی در نحوه ثبت نام ایجاد شده که مورد توجه ویژه آموزش و پرورش قرار دارد.
 
وی افزود: در پایه دهم بحث هدایت تحصیلی بسیار مورد توجه است و دانش آموزان باید در پایه نهم شاخه و رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند و پس از آن اقدام به ثبت نام در پایه دهم کنند البته از هشت ماه گذشته اقدامات لازم برای هدایت تحصیلی انجام شده و آموزش و پرورش استان ها متناسب با شرایط در بحث هدایت تحصیلی دانش آموزان را راهنمایی می کنند.

زرافشان بیان کرد: در بحث هدایت تحصیلی علاوه بر آنکه انتخاب شاخه و رشته بسیار مهم است مسئله ای که امسال نگاه ویژه ای به آن شده توسعه متوازن سهم رشته های مختلف در پذیرش دانش آموز است و این مسئله به آموزش و پرورش استان های سراسر کشور ابلاغ شده است.
 
رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش در خصوص ثبت نام مقطع پیش دبستانی گفت: با توجه به سیاست های آموزش و پرورش که توسعه پیش دبستانی بوده امسال قصد داریم نوآموزان در مناطق محروم و دوزبانه تحت پوشش آموزش های پیش دبستانی قرار گیرند.
 
وی ادامه داد: سال گذشته پیشرفت خوبی در زمینه پوشش مدارس پیش دبستانی داشتیم و امسال هم قصد داریم این پوشش افزایش یابد در این زمینه دستورالعمل های خاص ثبت نام نیز به مدارس پیش دبستانی اعلام شده است.

مهلت ثبت نام کلاس اول دبستان در سال 95

وی در پایان، مهلت ثبت نام پیش دبستانی را نیز مانند کلاس اول از اول خرداد ماه اعلام کرد و یادآور شد: متقاضیان تا پایان مرداد 95 فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.


انتهای پیام/

زمان ثبت نام کلاس اولی ها در سال 95 | زمان ثبت نام اول دبستان 95

منبع: باشگاه خبرنگاران


بازنشر : http://mahramzean94.blogsky.com