اخبار روز | دانلود فیلم | دانلود سریال

دانلود سریال - دانلود فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال - فیلم کامل - سریال کامل

اخبار روز | دانلود فیلم | دانلود سریال

دانلود سریال - دانلود فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال - فیلم کامل - سریال کامل

ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا 3 اردیبهشت 96 | نتیجه و فیلم

یکشنبه 3 اردیبهشت 96 - ساعت 23:15

-----------------------------------

ال کلاسیکو 2017 : رئال مادرید - بارسلونا

-----------------------------------

پخش زنده از شبکه سه

-----------------------------------

مشاهده نتیجه و فیلم گلها و خلاصه بازی امشب

-----------------------------------


پیش بازی رئال مادرید و بارسلونا 3 اردیبهشت 96


سرانجام انتظارات به سر رسید تا آخرین «الکلاسیکو»ی فصل در چارچوب هفته سی و سوم لالیگا به میزبانی مادرید برگزار شود.


دیدار تیم های رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب هفته سی و سوم لالیگا، ساعت 23:15 یکشنبه 3 اردیبهشت 96 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به قضاوت آلخاندرو هرناندز برگزار خواهد شد. اکنون تیم های رئال مادرید و بارسلونا به ترتیب با ۷۵ و ۷۲ امتیاز در مکان های اول و دوم جدول رده بندی حضور دارند اما کهکشانی ها یک بازی عقب افتاده را نیز باید انجام بدهند. در صورت پیروزی رئال مادرید در این بازی و با توجه به یک بازی کمتر شاگردان زین الدین زیدان، تقریباً قهرمانی پایتخت نشین ها در لالیگا قطعی خواهد شد.


از طرف دیگر، بارسلونا نیز پس از ناکامی در لیگ قهرمانان و حذف مقابل یوونتوس، از انگیزه فراوانی برای جبران آن شکست برخوردار بوده و این بازی را آخرین فرصت برای احیای شانس قهرمانی خود می پندارد. پیروزی بارسلونا در این بازی به معنای رقابتی تر شدن صدر جدول لالیگا و بازگشت امید به اردوی آبی و اناری ها خواهد بود. می توان این بازی را فینال فصل جاری لالیگا دانست. لوئیز انریکه به خوبی می داند که پیروزی در الکلاسیکو بهترین راه برای فراموشی شکست تلخ مقابل یوونتوس است. با توجه به وضعیت امتیازی این دو تیم، نتیجه تساوی نیز بیشتر به سود رئال مادرید خواهد بود. البته نتیجه تساوی احتمالاً موجب شادمانی اتلتیکو مادرید نیز می شود زیرا شاگردان دیگو سیمئونه توانستند اسپانیول را با یک گل شکست بدهند. روخی بلانکو با اوج گیری در نیم فصل دوم، اکنون به جمع دو غول برتر لالیگا نزدیک تر شده و از لحاظ ریاضی، هنوز هم شانس قهرمانی دارد. جالب این که مطابق قرعه اخیر لیگ قهرمانان اروپا، باز هم دو تیم مطرح شهر مادرید باید با یکدیگر رو به رو شوند.


کهکشانی ها پس از پیروزی عجیب مقابل بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو، از وضعیت روحی و اعتماد به نفس بسیار خوبی برخوردار بوده و ظرف ۴ روز باید از یک رقیب پر قدرت دیگر پذیرایی کند. البته برخی از کارشناسان معتقدند که بزرگ ترین خطر تهدید کننده رئال مادرید در این بازی، غرور یاران زیدان است و این مربی باید بر این مشکل غلبه نماید. هر دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در هفته گذشته لالیگا بازی دشواری را سپری کرده و با نتیجه مشابه ۳-۲ به ترتیب مقابل تیم های اسپورتینگ خیخون و رئال سوسیداد پیروز شدند. بارسلونا برای کاهش تلخی ناکامی های اخیر، باید رو به بازی انتحاری آورده و به چیزی جز شکست رقیب دیرین خود در سانتیاگو برنابئو فکر نکند. شکست بارسلونا حتی نایب قهرمانی این تیم را نیز به مخاطره می اندازد. همچنین رئال مادرید نیز برای نیل به قهرمانی لالیگا، به یک پیروزی مقابل بارسلونا نیاز دارد.


نکات آماری بازی رئال مادرید و بارسلونا 3 اردیبهشت 96


بیشترین تعداد شکست بارسلونا در تاریخ لالیگا، مقابل تیم رئال مادرید رقم خورده است. (۷۲ باخت)


بیشترین تعداد شکست رئال مادرید در تاریخ لالیگا، مقابل تیم بارسلونا رقم خورده است. (۶۸ باخت)

بارسلونا طی ۳ سفر اخیر به سانتیاگو برنابئو، دو برد با نتایج ۴-۰ و ۴-۳ را به دست آورد و یک بار نیز با حساب ۳-۱ شکست خورد.

طی ۲۵ تقابل اخیر این دو تیم از سال ۲۰۱۰ به بعد در کلیه رقابت ها، ۸ برد برای رئال مادرید و ۱۰ برد برای بارسلونا به ثبت رسیده در حالی که ۷ نتیجه مساوی نیز در سال های اخیر الکلاسیکو مشاهده می شود.

لوس بلانکوس طی الکلاسیکوی قبلی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، تنها ۲ بار طعم تلخ شکست را چشیده اند. ۳ برد و یک مساوی نیز طی این ۶ بازی در کارنامه رئال مادرید مشاهده می شود. آخرین پیروزی بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به نوامبر ۲۰۱۵ باز می گردد که کاتالان ها با نتیجه ۴-۰ مقابل شاگردان رافائل بنیتز به پیروزی دست یافتند.

رئال مادرید طی دو الکلاسیکوی قبلی یک برد و یک مساوی را به دست آورده که بهترین روند شکست ناپذیری این تیم مقابل بارسلونا از ماه مارس ۲۰۱۳ است.

رئال مادرید در هر ۴۳ بازی قبلی لالیگا گلزنی کرده ولی همچنان بارسلونا با گلزنی در ۶۴ مسابقه پیاپی، بهترین رکورددار لالیگا در این زمینه محسوب می شود.

بارسلونا در هر ۲۲ بازی اخیر مقابل رئال مادرید گلزنی کرده که بهترین روند گلزنی در تاریخ الکلاسیکو محسوب می شود.

رئال مادرید طی ۵ بازی اخیر در کلیه رقابت ها، صاحب ۴ برد شده و تنها یک تساوی را مقابل اتلتیکو مادرید به دست آورده است.

بارسلونا طی ۵ بازی اخیر در کلیه رقابت ها، فقط دو بار به پیروزی دست یافته که با نتایج ۳-۰ و ۳-۲ به ترتیب مقابل سویا و سوسیداد بوده است.

رئال مادرید طی ۲۱ بازی خانگی اخیر در لالیگا، شکست نخورده است. کهکشانی ها طی ۹ بازی اخیر لالیگا، حداقل ۲ گل را در ۸ بازی به ثمر رسانده اند.

بارسلونا طی ۱۲ بازی اخیر لالیگا، به ۱۰ پیروزی دست یافته و حداقل ۲ گل را در این ۱۰ بازی به ثمر رسانده است.

لیونل مسی با هت تریک مقابل رئال مادرید در سال ۲۰۱۴، از رکورد ۱۸ گل آلفردو دی استفانو در تاریخ الکلاسیکو عبور کرد و با ۲۱ گل، تبدیل به بهترین گلزن ادوار الکلاسیکو شد. پس از آن بازی، مسی طی ۶ رویارویی بعدی با رئال مادرید، موفق به گلزنی نشده که بدترین رکورد ناکامی وی مقابل این رقیب دیرینه است. کریستیانو رونالدو نیز با ۱۶ گل زده در الکلاسیکو، سومین گلزن برتر در تاریخ این دربی بزرگ محسوب می شود.

کریستیانو رونالدو طی ۱۲ الکلاسیکو در سانتیاگو برنابئو در چارچوب کلیه رقابت ها، تنها ۵ گل به ثمر رسانده که ۳ گل نیز از روی نقطه پنالتی بوده است. وی با هت تریک مقابل بایرن مونیخ به رکورد ۱۰۰ گل زده در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

لیونل مسی طی ۴۴ بازی برای بارسلونا در کلیه رقابت های فصل جاری، ۴۵ گل و ۱۷ پاس گل را به ثبت رسانده است.

لوئیز سوارز پس از حضور در لالیگا از فصل ۱۵-۲۰۱۴، بیش از هر بازیکن دیگر شاغل در لالیگا، دروازه رئال مادرید را طی این مدت گشوده است. (۴ گل)

نیمار به علت محرومیت، برای اولین بار در الکلاسیکو غایب خواهد بود. وی طی ۸ تقابل با رئال مادرید، ۴ برد، یک مساوی و ۳ باخت را در کارنامه دارد.

کریم بنزما طی ۵ الکلاسیکوی اخیر در سانتیاگو برنابئو در چارچوب لالیگا، ۵ گل به ثمر رسانده است.

زین الدین زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید طی ۲ الکلاسیکوی نخست، شکست نخورده است. (یک برد و یک مساوی) آخرین سرمربی رئال مادرید که در ۳ الکلاسیکوی نخست شکست نخورد، رادومیر آنتیچ در سال ۱۹۹۲ بود. (یک برد و ۲ مساوی)

لوئیز انریکه در صورت پیروزی تیمش در این بازی، تبدیل به دومین سرمربی بارسلونا پس از پپ گواردیولا خواهد شد که ۲ برد پیاپی را در سانتیاگو برنابئو جشن می گیرد. تیم تحت هدایت گواردیولا در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ به ترتیب با نتایج ۶-۲ و ۲-۰ در سانتیاگو برنابئو به پیروزی رسید.

رئال مادرید در ۷ بازی اخیری که کاسمیرو را در ترکیب داشته، هرگز مقابل بارسلونا و اتلتیکو مادرید شکست نخورده است. ۲ برد و یک مساوی مقابل بارسلونا، یک برد و ۳ مساوی مقابل اتلتیکو مادرید در کارنامه کاسمیرو مشاهده می شود.

سرخیو راموس تاکنون ۴ گل را با ضربات سر وارد دروازه بارسلونا کرده که بیش از هر بازیکن دیگری است. وی در مسابقه رفت این دو تیم با گلزنی در واپسین ثانیه های بازی، رئال مادرید را از شکست در نیوکمپ نجات داد و بازی را به تساوی ۱-۱ کشاند.

لیونل مسی با گل های خود توانسته امتیاز آور ترین بازیکن در فصل جاری لالیگا لقب بگیرد. ۲۹ گل وی مجموعاً ۱۷ امتیاز را برای آبی و اناری ها به ارمغان آورده است. آلوارو موراتا نیز سومین بازیکن امتیاز آور لالیگا محسوب می شود که ۱۲ گل را برای رئال مادرید به ثمر رسانده و مجموعاً ۱۳ امتیاز را برای تیمش گرفته است.

۴۷% شوت های ایسکو در فصل جاری لالیگا تبدیل به گل شده که بهترین نرخ شوت های منجر به گل است. (بین بازیکنانی که بیش از ۵ گل را در فصل جاری لالیگا به ثمر رسانده اند)

بیشترین تعداد گل های دریافتی کیلور ناواس در تاریخ لالیگا، مقابل بارسلونا بوده است. وی ۱۵ گل را از بارسلونا دریافت کرده که حداقل ۶ گل بیشتر از هر تیم دیگر لالیگا می باشد..

رئال مادرید دارای بیشترین آمار گل زده از طریق ضربات شروع مجدد در فصل جاری لالیگا (۲۵ گل) و بارسلونا دارای بیشترین آمار گل زده طی جریان مسابقه در فصل جاری لالیگا (۷۱ گل) است.

۷۰% گل های بارسلونا توسط مهاجمان این تیم به ثمر رسیده که بالاترین درصد گل های زده توسط مهاجمان در کلیه تیم های فصل جاری لالیگا است.

رئال مادرید دارای بیشترین تعداد گل زده توسط مدافعان در فصل جاری لالیگا است. (۱۳ گل)

آخرین وضعیت بازیکن های دو تیم:

رئال مادرید: خبر خوش برای هواداران مادریدی، بازگشت گرت بیل به تمرینات این تیم پس از غیبت در دو بازی پیشین است. البته هنوز معلوم نیست که آیا زین الدین زیدان ریسک کرده و از ستاره ولز تیمش استفاده خواهد کرد یا خیر. سرمربی رئال گفته که کریستیانو رونالدو از لحاظ روحی و بدنی آماده حضور در یک بازی بزرگ می باشد. در حالی که بارسلونا از حضور کامل مثلث MSN در این مسابقه محروم است، شاید رئال مادرید نیز مثلث BBC را به طور کامل در اختیار نداشته باشد. رافائل واران و په په به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم خود نبوده و زیدان باید مجدداً از ناچو فرناندز در قلب خط دفاعی استفاده کند. مارسلو و دنی کارواخال دو دفاع کناری بسیار آماده رئال مادرید، باز هم در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت و حضور کاسمیرو در جلوی دیواره دفاعی رئال مادرید، موجب قوت قلب زیدان است. کارواخال در بازی قبل لالیگا به علت محرومیت، غایب بود. بازگشت کریم بنزما و گرت بیل به ترکیب اصلی نیز قوای هجومی لوس بلانکوس را افزایش می دهد و آلوارو موراتا احتمالاً به نیمکت باز می گردد.

بارسلونا: نیمار به علت محرومیت جنجال برانگیز سه جلسه ای، غایب بزرگ این بازی محسوب می شود. حتی فرجام خواهی باشگاه بارسلونا نیز مورد موافقت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا واقع نشد. ایوان راکیتیچ هافبک کروات آبی و اناری ها معتقد است که تیمشان در غیاب نیمار نیز به پیروزی دست خواهد یافت. لوئیز انریکه می گوید که پس از ناکامی اروپایی، شاید برنابئو بهترین مکان برای احیای انگیزه تیمش باشد و یاران وی چه با نیمار و چه بدون نیمار، از آمادگی خوبی برخوردار هستند. حضور آردا توران نیز در هاله ای از ابهام قرار داشته اما دو مصدوم دیگر بارسلونا یعنی رافینیا و الکس ویدال قطعاً به این بازی نمی رسند. رونالد دی بوئر ستاره اسبق بارسلونا معتقد است که آنها تیم تر از رئال مادرید هستند. همچنین وی و دیوید بکام گفته اند که نیمار به زودی پا را فراتر از مسی و رونالدو خواهد گذاشت. جان لوکا زامبروتا نیز شایعاتی مبنی بر کم کاری احتمالی مسی در این الکلاسیکو را مضحک دانست. برخی گمانه زنی ها حاکی از استفاده لوئیز انریکه از خط دفاعی سه نفره در این بازی است. نمایش ضعیف ژرمی متیو طی چند مدت اخیر باعث شده تا انریکه شانس بیشتری را برای حضور خاویر ماسکرانو در خط دفاعی قائل باشد. احتمال حضور سرخی روبرتو و ژوردی آلبا در جناحین زمین بالا بوده و زوج خط هافبک بارسلونا یعنی آندرس اینیستا-سرخیو بوسکتس موجب قوت قلب لوئیز انریکه هستند. در غیاب نیمار، بار سنگین تری بر دوش لیونل مسی و لوئیز سوارز قرار می گیرد. در صورت استفاده از سه مهاجم، احتمالاً پاکو آلکاسر جانشین لوئیز سوارز در خط حمله بارسلونا می شود. برخی گمانه زنی ها نیز حاکی از حضور دنیس سوارز به عنوان وینگر در این بازی می باشد. تقابل دو هافبک ملی پوش کروات یعنی لوکا مودریچ و ایوان راکیتیچ نیز از نکات جالب این بازی است.


ترکیب احتمالی بازی رئال مادرید و بارسلونا 3 اردیبهشت 96



انتهای پیام/

منبع: ورزش 3