اخبار روز | دانلود فیلم | دانلود سریال

دانلود سریال - دانلود فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال - فیلم کامل - سریال کامل

اخبار روز | دانلود فیلم | دانلود سریال

دانلود سریال - دانلود فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال - فیلم کامل - سریال کامل

دریافت گواهینامه بدون کارت پایان خدمت سربازی | جزئیات و زمان اجرا

 خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از اجرایی شدن دستورالعمل دریافت گواهینامه بدون تعیین تکلیف سربازی خبر داد.

سردار تقی مهری در حاشیه نشست فصلی روسای پلیس راهور با حضور در جمع خبرنگاران درباره چرایی عدم اجرای ابلاغیه دولت در خصوص دریافت گواهینامه بدون نیاز به تعیین تکلیف سربازی، اظهارکرد: برابر قانونی که توسط مجلس تصویب و از سوی دولت ابلاغ شده است، کلیه کسانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت نباشند می‌توانند برای دریافت گواهینامه اقدام کنند. اما به دلیل اینکه اجرای این قانون نیاز به تدوین دستورالعمل داشت اجرای آن به تاخیر افتاد چرا که در مورد برخی سربازان غایب و فراری نیازمند جزئیاتی بود که در حال تدوین است.

مهری اضافه کرد: در سال جاری این مصوبه قانونی اجرایی خواهد شد (تاریخ دقیق ثبت نام و شرایط گرفتن گواهینامه به محض اعلام اینجا درج خواهد شد).

وی در مورد معاینه فنی موتورسیکلت‌ها گفت: داشتن معاینه فنی برای تمامی وسایل نقلیه از جمله موتور سیکلت‌های الزامی است و در حال حاضر نیز مراکزی برای انجام تست معاینه فنی موتورسیکلت‌ها در سراسر کشور وجود دارد.


خبر جدید: خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیسی راهور ناجا (سردار تقی مهری) در پاسخ به سوالی درباره مصوبه مجلس مبنی بر امکان صدور گواهینامه برای مشمولین غایب یا فراری سربازی گفت: مجلس در سال 95 یک ماده قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن کسانی که سربازی نرفته‌اند و مشمول سربازی هستند می‌توانند گواهینامه دریافت کنند. این در حالیست که یکی از وظایف پلیس شناسایی و دستگیری مشمولین غایب و فراری سربازی است. حال از آنجایی که این دو وظیفه با هم تناقض دارند، قرار است مجددا این موضوع در مجلس مورد بحث قرار گیرد.


خبر جدید دوم: خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که بر اساس اعلام اداره قوانین مجلس اخذ گواهینامه رانندگی نیازمند داشتن کارت پایان خدمت و معافیت سربازی نیست. الیاس حضرتی اظهار کرد: در پی استعلامی که از آقای دکتر امیدوار رضایی معاونت قوانین مجلس درباره اجرایی شدن عدم الزام پایان خدمت برای اخذ گواهینامه رانندگی از سوی جانشین فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح انجام شده بود من از آقای امیدوار رضایی درخواست کردم پاسخ این استعلام را به فوریت بدهند. وی افزود:‌ امروز اداره قوانین مجلس پاسخ روشن و شفافی برای رفع ابهام و حل نهایی این مسئله ارائه کرد و صراحتا گفت که اخذ گواهینامه رانندگی داشتن کارت پایان خدمت و معافیت سربازی نیست.


انتهای پیام/

دریافت گواهینامه بدون کارت پایان خدمت سربازی | جزئیات و زمان اجرا

منبع: خبرگزاری ایسنا


بازنشر : http://mahramzean94.blogsky.com